Handels- og leveringsbetingelser
Unomondo ApS
CVR-nr. 44762749
Dunhammeren 17
8800 Viborg
Telefon: +45 20 15 65 01
Nedenstående handels- og leveringsbetingelser er gældende for køb af produkter via vores webshop, medmindre anden udtrykkelig skriftlig aftale er indgået med Unomondo ApS. Når du bestiller din ordre, vil du blive bedt om at acceptere vores betingelser.
Betaling
Hos Unomondo modtager vi online betalinger gennem Visakort, Dankort, Mastercard og Mobilepay online.
Betalingen bliver trukket, så snart varerne afsendes fra vores lager, medmindre andet fremgår af ordrebekræftelsen.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle priser på vores hjemmeside er angivet i danske kroner (DKK) og inklusiv moms. Priserne er eksklusiv leveringsomkostninger, medmindre andet er angivet.
Bestilling
Når du afgiver en ordre, modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Denne bekræftelse er en kvittering for, at vi har modtaget din ordre. En bindende købsaftale er først indgået, når du modtager en ordrebekræftelse fra os.
Afbestilling
Da vi ønsker at give en hurtig levering af vores varer, behandler vi alle ordrer hurtigst muligt, når vi har modtaget bestillingen. Af den grund kan vi ikke garantere, at din bestilling kan ændres eller annulleres.
I tilfælde af at du gerne vil ændre eller afbestille din ordre, bedes du henvende dig straks telefonisk, eller uden for vores åbningstider på mail.
Levering
Leveringstiden for din ordre vil forventes at være 2-5 hverdage for de varer, som vi har på lager. Leveringsomkostninger beregnes ud fra din bestillings samlede vægt og destination, og vises ved check out.
Vi leverer udelukkende varer inden for Danmark. Unomondo sender varer med GLS, Postnord og DAO - omdeling til privat, pakkeshop og erhverv. I ordrebekræftelsen vil du kunne finde et track and trace-nummer, hvor du kan følge din pakke.
I tilfælde af at Unomondo forventer en forsinkelse i leveringen af varen, vil vi informere kunden herom, samt oplyse årsagen til forsinkelsen og komme med et nyt forventet leveringstidspunkt.
Fortrydelsesret
Der ydes ingen fortrydelseret for levnedsmidler herunder kaffe og te. Læs mere om dine rettigheder på forbrug.dk/regler/fortrydelsesret-og-returret.
Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret. Ved fejl, mangler, forsinkelse eller lignende forhold som Unomondo ApS er ansvarlig for, kan du fremsætte en reklamation, som skal meddeles til vores kundesupport i rimelig tid, efter du har modtaget varen. Du bedes henvende dig til os senest 14 dage efter, du har modtaget din pakke. Du kan kontakte os telefonisk på tlf.: +45 20 15 65 01 eller på vores mail unomondo.contact@gmail.com. Vi refunderer fragt- og returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Reklamationen kan frafalde i tilfælde af, at du som køber, selv bærer ansvaret for eksempelvis forkert eller ualmindelig betjening af produktet.